Způsob podání stížností
- písemně
- ústně (i telefonicky)
- elektronicky
- do schránky
Stížnosti lze podat anonymně nebo neanonymně. O způsobu podání rozhodujete Vy sami.
K podání žádosti je možné využít formulář (ke stažení zde nebo u pracovníků služby) nebo zvolit formu jakkoliv podle svých schopností.
Stížnost je možné podat u jakéhokoli pracovníka SAS Prokop, vedoucího SAS Prokop nebo ředitele Farní charity Stodůlky.
Postup řešení stížností
- Každá stížnost, která je podána, je řádně zaevidována a prošetřena.
- Šetřením stížností je pověřen vedoucí SAS Prokop. V případě, že obsahem stížnosti je nespokojenost s prací vedoucí SAS Prokop, řeší stížnost ředitel organizace. Do šetření stížnosti mohou být, pokud je to ku prospěchu věci, přizváni další pracovníci organizace.
- V odůvodněných případech provozních stížností je možné stížnost vyřešit ústně na místě.
- Lhůta pro vyřízení stížnosti je 30 pracovních dní.
- O vyřízení každé stížnosti je nutné vydat písemné vyrozumění. V případě anonymních stížností je toto vyrozumění vyvěšeno na nástěnce SAS Prokop. V ostatních případech rozhoduje o způsobu předání stížnosti stěžovatel.
Nesouhlasíte s řešením stížnosti?
Pokud máte po obdržení vyřešené stížnosti za to, že Vaše stížnost nebyla vyřešena řádně, máte právo se odvolat a obrátit k nadřízeným orgánům:
- k řediteli Farní charity Stodůlky
- ke zřizovateli organizace – k Arcibiskupství pražskému
- k odboru sociálních věcí Magistrátu hl. města Prahy
- k Ministerstvu práce a sociálních věcí
- k ombudsmanovi
- na Inspekci sociálních služeb