Způsob podání stížností

  • písemně
  • ústně (i telefonicky)
  • elektronicky
  • do schránky

Stížnosti lze podat anonymně nebo neanonymně. O způsobu podání rozhodujete Vy sami.
K podání žádosti je možné využít formulář (ke stažení zde nebo u pracovníků služby) nebo zvolit formu jakkoliv podle svých schopností.
Stížnost je možné podat u jakéhokoli pracovníka SAS Prokop, vedoucího SAS Prokop nebo ředitele Farní charity Stodůlky.

Postup řešení stížností

  1. Každá stížnost, která je podána, je řádně zaevidována a prošetřena.
  2. Šetřením stížností je pověřen vedoucí SAS Prokop. V případě, že obsahem stížnosti je nespokojenost s prací vedoucí SAS Prokop, řeší stížnost ředitel organizace. Do šetření stížnosti mohou být, pokud je to ku prospěchu věci, přizváni další pracovníci organizace.
  3. V odůvodněných případech provozních stížností je možné stížnost vyřešit ústně na místě.
  4. Lhůta pro vyřízení stížnosti je 30 pracovních dní.
  5. O vyřízení každé stížnosti je nutné vydat písemné vyrozumění. V případě anonymních stížností je toto vyrozumění vyvěšeno na nástěnce SAS Prokop. V ostatních případech rozhoduje o způsobu předání stížnosti stěžovatel.

Nesouhlasíte s řešením stížnosti?

Pokud máte po obdržení vyřešené stížnosti za to, že Vaše stížnost nebyla vyřešena řádně, máte právo se odvolat a obrátit k nadřízeným orgánům:

  • k řediteli Farní charity Stodůlky
  • ke zřizovateli organizace – k Arcibiskupství pražskému
  • k odboru sociálních věcí Magistrátu hl. města Prahy
  • k Ministerstvu práce a sociálních věcí
  • k ombudsmanovi
  • na Inspekci sociálních služeb